Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Grytskov E$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Grytskov E. V. Organizational-economic mechanism of management of intellectual capital on construction enterprises: trends of formation and implementation [Електронний ресурс] / E. V. Grytskov // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(2)__3
| 2. |
Velychko V. Stakeholders of construction enterprises: areas and features of interaction [Електронний ресурс] / V. Velychko, E. Grytskov, D. Zubarev // Інтелект XXI. - 2020. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_1_21
| 3. |
Velychko V. Directions for the development of a stakeholder-oriented strategy for managing construction enterprises: domestic and international experience [Електронний ресурс] / V. Velychko, E. Grytskov, D. Zubarev // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2020. - Т. 2. - С. 2-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2020_2_155_3
| 4. |
Mamonov K. Staikholder-oriented enterprise management model enterprises [Електронний ресурс] / K. Mamonov, E. Grytskov, D. Prunenko, V. Velychko, A. Achckasov // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2020. - № 4. - С. 396–410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2020_4_43 Рівень взаємодії між зацікавленими сторонами визначається на основі наукових досліджень з теорії зацікавлених сторін та їхніх видів, сформованих експертних оцінок, отриманих від експертів, використання сучасних методів, що надало можливість запропонувати напрями для збільшення рівня взаємодії між зацікавленими сторонами в системах управління підприємствами. У результаті дослідження сформовано кількісну основу для ухвалення обгрунтованих управлінських рішень на підприємствах за моделлю, орієнтованою на зацікавлені сторони. Для кожного типу зацікавлених сторін визначено кількісні параметри застосування місцевих стратегій і можливість переходу до реалізації стратегій, що надають можливість підвищити ефективність взаємодії між зацікавленими сторонами для забезпечення розвитку транспортних підприємств (ТП). Водночас на вітчизняних ТП можливості реалізації напрямів розвитку та впровадження зацікавленої сторони моделі управління підприємствами транспортної сфери зменшуються, оскільки організаційних заходів не вжито. Тому запропоновано трансформувати структуру управління шляхом її оптимізації та створення структурного підрозділу для управління взаємодією зацікавлених сторін на ТП. Запропоновано напрями для розроблення моделі управління, орієнтованої на зацікавлені сторони, також повинні використовуватися ТП у контексті типів зацікавлених сторін, виходячи з кількісної основи, за допомогою використання організаційних та управлінських заходів (використання дорожньої карти та перетворення структури управління компаніями). Доведено необхідність зростання ефективності рівня стейкхолдерних відносин переходу від антикризової стратегії до стратегії розвитку. У цьому контексті варто здійснити комплекс заходів у системі управління підприємствами, а саме: забезпечення зміни траєкторії взаємодії центральних і місцевих органів влади, органів соціального забезпечення, внутрішніх і зовнішніх регулятивних органів, громадських організацій, засобів масової інформації, інших підприємств та організацій; подальше підвищення ефективності співпраці з підприємствами та організаціями залізничних, промислових, інституційних, підприємств та організацій трубопровідного транспорту, забезпечення засобами зв'язку загального користування, працівниками, відповідальними за роботу підприємств та організацій транспортного сектору, керівниками різні рівні, власники; постійне збільшення обсягів перевезень; зміна напряму та ефективності взаємодії з зацікавленими сторонами для забезпечення обсягу пасажирських перевезень; області зростання та ефективність комунікацій; зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод і жертв у них.
| 5. |
Velychko V. Application of methods of economic and mathematical modeling in the system of stakeholder relations and the formation and implementation of social corporate responsibility of construction enterprises [Електронний ресурс] / V. Velychko, E. Grytskov, D. Zubarev // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 40. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_40_26
| 6. |
Wen Mingming Geoeconomics of construction: directions of development of the educational program of preparation of masters [Електронний ресурс] / Mingming Wen, V. Velychko, E. Grytskov // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 44. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_44_13
| 7. |
Wen Mingming Geoeconomics of the coastal regions: the development of educational programs of preparation of masters [Електронний ресурс] / Mingming Wen, V. Velychko, E. Grytskov // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 45. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_45_13
|
|
|